niedziela, 3 czerwca 2012

Życiowo..

Siema!!!

Wiem, wiem...., dawno mnie tu nie było, niestety spowodowane jest to moim ciągłym brakiem czasu na wszelkiego rodzaju przyjemności. Szkoła, dom, szkoła, dom....,ale to się wkrótce zmieni, ponieważ już niedługo wakacje...., w te wakacje wyjątkowo mam dużo planów, a mam tylko dwa miesiące, to nic, damy radę!!.:D

Moje postanowienia:

1.Kontynuacja nauki tańca (jestem samoukiem, ale myślę czy nie zapisać się na kursy tańca)
2.Projektowanie ubrań  (projektuję od pewnego czasu, a w związku z tym będę miała dla Was niespodziankę, na początku wakacji.:D)
3.Tworzenie muzyki
4.Ćwiczenie nad głosem
5.Ostra dieta:P
6. Dodatkowa nauka j. angielskiego (kocham ten język, przyda mi się do mojego wyjazdu w przyszłości do New Yorku)
7. Zarabianie (praca)
8. Robienie zdjęć (sesji zdjęciowych)
9.Własna strona internetowa poświęcona muzyce i modzie ( kocham muzykę i modę, jak wiecie)

Mam nadzieję, ze uda mi się wszystko zrealizować.:]]]

Pa.:D


2 komentarze:

  1. kochana, powodzenia! trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochan 3mam kciuki za postanpowienia. Ja tancze w grupie i uwazam ze duzo mozna sie nauczyc od siebie:*:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń