niedziela, 10 czerwca 2012

MY PROJECT/DOMENICO DOLCE ZOSTAŁ FOTOGRAFEM

Hej.:D
Dzień rozpoczął się cudownie, piękna pogoda, aż chce się żyć, bez zastrzeżeń.:) Dzisiaj zaprezentuję Wam mój projekt bluzki, wykonałam ją wczoraj..:]

My project:


Bluzkę bawełnianą kupiłam w zwykłym sklepie, naprasowankę miałam z BRAVO. Wycięłam dekolt, poobcinałam rękawy na krótsze, zawinęłam je na dwa razy i zszyłam od wewnętrznej strony. Nie dużo pracy, a efekt końcowy zachwycił mnie.:D To nie będzie mój ostatni projekt.:] Bluzki z motywem gwiazd, są modne, dostaniemy je w różnych sieciówkach.;P

Nowy zakup:

Torba -  fendou'

Nowa nuta:







Starsza nuta, ale spoko.:D:


DOMENICO DOLCE ZOSTAŁ FOTOGRAFEM

Pierwszy album z fotografiami autorstwa Domenico Dolce trafi do butików Dolce & Gabbana już w lipcu, a otwarcie wystawy poświęconej nowej pasji Domenico planowane jest na 24. czerwca, podczas Tygodnia Mody Męskiej w Mediolanie.
Campioni — Fotografie by Domenic Dolce , bo taką nazwę nosi album projektanta, ma aż 560 stron i zawiera 67 czarno białych portretów młodych graczy w soccer’a. Będzie kosztował 180 euro.
- Wierzę w tę książkę. Poprzez moje fotografie, chciałem podkreślić siłę i niewinność tych młodych sportowców i, jednocześnie, realizuje się moje największe marzenie: stanie po drugiej stronie obiektywu. – mówi Domenico Dolce o swoim albumie.
Jego biznesowy partner Stefano Gabbana mocno wspiera projektanta w realizowaniu tychże marzeń.  - W fotografiach Domenico moda i sport spotykają się i konfrontują. Zdjęcia mówią o stylu i męskiej estetyce. Nie mają promować żadnego produktu, to po prostu portrety. Przemawiają do serca. - komentuje Gabbana.

Do księgarni (mamy nikłą nadzieję, że również polskich) Campioni — Fotografie by Domenic Dolce trafi jesienią.

 DOMENICO DOLCE ZOSTAŁ FOTOGRAFEM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 BIAŁO-CZERWONY MAKIJAŻ NA EURO 2012 

Futbolowa gorączka rozkręca się na dobre. Już od dziś możemy dopingować naszą drużynę i śledzić zmagania przystojnych piłkarzy z całej Europy. Aby dobrze wypaść w strefie kibica lub na stadionie, warto zadbać nie tylko o stylizację w narodowych barwach, ale i o makijaż. Możemy wykorzystać paletę czerwieni i pomalować usta, nałożyć cienie w białym kolorze lub podkreślić kąciki oczu białą kredką.


Make Up Store - pomadka do ust

 

Make Up Store - pomadka do ust
Kobo - pomadka do ust
 Kobo - pomadka do ust

 

 

Kobo - kredka do oczu 

                                                                   Kobo - kredka do oczu



Make Up Store - cień do powiek
                                                         Make Up Store - cień do powiek

 

Kobo - cień do powiek 

 

                                                              Kobo - cień do powiek
Kobo - cień sypki do powiek 
 
 Kobo - cień sypki do powiek
Shiseido - bezbarwny tusz do rzęs
 Shiseido - bezbarwny tusz do rzęs
 Shiseido - kredka do ust
 Shiseido - kredka do ust
 Carita - żel do demakijazu oczu i ust
 Carita - żel do demakijazu oczu i ust
Miłedo dnia.:]

Kiss, kiss.:D

10 komentarzy:

  1. nie przepadam za takimi bluzkami, ale gratuluję motywacji do jej zrobienia, mi jej zawsze brak :P pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich bluzek :d fajny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej nutka Nicki moja ulubiona! < 333

    i szminki czerwone < 33
    Podobne do mojej urody bardzoo pasują ;-)

    też cię dodam do obserwowanych <3

    ps. bardzo ciekawy blog i dziękuję za miły komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super blog.
    + ja dopiero zaczynam, więc
    zapraszam do siebie i będzie mi
    miło gdy zostawisz jakiś komentarz ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka , czekam na kolejne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torebka :) pozdrawiam i zapraszam na mój nowo otwarty blog http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie zaprojektowana koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna ta brązowa torba.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://sanalsha.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń