piątek, 22 czerwca 2012

GLAMOUR/Makieta

Cześć.:D
Ale mnie tu dłuuuuuuuuugo nie było. Szkoła, dom. Miałam dużo do zrobienia. A to si zmieni już niedługo w WAKACJE!!!!!!!!, nareszcie.:D
Przez całą sobotę i niedzielę robiłam makietę podwórka, nie mojego.:P
Wykonałam ja na styropianie. Uwielbiam robić takie rzeczy. Jeden z powodów dla którego ją zrobiłam, była 6 z zaj. technicznych. W sumie i tak mi ona wypadała, na koniec roku, ale postanowiłam coś jeszcze zrobić. Niestety rozpadła mi się ona cała w drodze do szkoły, gdyż była za ciężka. Przedstawiłam ją profesorce od zaj. technicznych na zdjęciach. Na szczęście, mam 6 z zaj. technicznych, na koniec roku.:) Suuper.:]
Wczoraj wystawialiśmy dla całego gimnazjum spektakl pt: "Cinderella", czyli "Kopciuszek"
Przedstawienie było w ramach projektu edukacyjnego. U nas w szkole każdy gimnazjalista musi go zaliczyć. Do wyboru ma każdy przedmiot, jaki jest w naszej szkole. Projekt ten polega na wybraniu jakiegokolwiek przedmotu i wykonania z niego projektu edukacyjnego, można nawet robić parę takich projektów, ale to wymaga pewnego poświęcenia czasu. Poświęciłam parę godzin, ale można powiedzieć, że było warto. Był to projekt z j. angielskiego. Zrobiłam go, bo bardzo lubię angielski, z resztą już to wiecie. Ja robię aż trzy takie projekty, i chyba najwięcej w klasie. Jeden z nich już został przedstawiony, dosyć nie dawno z chemii, już o tym wcześniej wspominałam, z którego dostałam 6, z wczorajszego,z j. angielskiego także 6, i jeszcze jeden z j. angielskiego o szkole porównawcze, jeszcze nie skończony, ciągle go dopracowujemy:D
W przedstawieniu grałam główną rolę Kopciuszka, bawiłam się fantastycznie. N próbach było dużo śmiechu. A to się ktoś pomyli z tekstem, a to w j. angielskim ma całkiem inne znaczenie, lub zrobi jakąś gupotę. Najlepsze było gdy mi się mój Książę oświadczał.:D Po przedstaweinu dostaliśmy tak jakby małe upominki.:]

Upominki.:


Książka przygotowująca do różnych egzaminów z języka angielskiego, jest tam dużo ćwiczeń + płyta CD (każdy dostał inną)


Smycz

Oto ona:











Pomimo poświęconego czasu, warto było.:D

Obecnie czytam gazetę:



Obecnie czytam książkę:

Andrzej Pilipiuk - " Księżniczka "


Nowa nuta:


Pa.:D

3 komentarze:

  1. Ohoho fajne to co zrobiłaś ;D widać, że praco chłonne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow widać że włożyłaś w nie dużo pracy ale są efekty :)
    fajna nutka :**

    OdpowiedzUsuń