wtorek, 22 maja 2012

Na głowie...

Siema!
Cztery dni po kolei chodzę spać po 24.00., mam duuuużo na głowie, dlatego przepraszam za moje rzadkie wchodzenia na bloga.:( Wpadłam na chwilę ponieważ muszę wszystko ogarnąć. Po I Komunii Św. mojego rodzeństwa, powiedziałyśmy z mamą, że wreszcie odpoczniemy, a wczoraj to się zmieniło.:(((


Nowy zakup:

Wisior - 25 zł - sklep z biżuterią
Dołączyłam go do mojej sukienki, którą założyłam na I Komunię Św. mojego rodzeństwa, w niedzielę, 20.05.12r.

Lakier do paznokci - 3.50 zł - zwykły sklep
Ten kolor miałam na paznokciach u dłoń i stóp na I Komunii Św.




Sukienka - 130 zł - EMO



Buty - 57 zł - TOP OR 




Efekt:








Obecnie czytam:


Dodatek do gazety:



Ciekawa informacja:

PS: Następna notka, gdy będę miała trochę wolnego czasu.:D

Kiss, kiss.:D

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej ♥
    ♥Zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wiedziec że już jest nowe 'Bravo Girl', kolekcjonuje ten magazyn od jakiegoś 2008 roku i wciąż mi sie nie znudził ^^
    Świetny lakier i buty *.*

    OdpowiedzUsuń