sobota, 12 maja 2012

Katy Perry


Hej!>:]

Przed chwilą skończyłam sprzątać dom i zaraz zabieram się za obiadek.:) Później lekcję i tak dalej.:)
Obecnie czytam gazetę:









Nowa nuta:







Podoba się Wam ten utwór???


News:

Katy Perry została Artystką Roku!

W Hollywood rozdano Music Biz 2012 Awards. Niezwykle prestiżową statuetkę, bo w kategorii Artystka Roku, zdobyła Katy Perry, która pojawiła się na imprezie w gotyckiej stylizacji! Wygląda jednak na to, że piosenkarka po raz kolejny postanowiła zmienić swój wizerunek. Miesiąc temu zafarbowała włosy na fioletowy kolor, zaś na galę rozdania statuetek Music Biz założyła oryginalną kreację.
Wokalistka wystąpiła bowiem w odważnej długiej czarnej sukience z poziomymi pasami przeźroczystego materiału. Efektowny strój dopełniły buty na wysokim obcasie nabijane ćwiekami i bardzo mocny, ciemny makijaż.
Mimo, że na imprezie pojawili się również m.in. Cody Simpson, Brandy, Lionel Richie i Lisa Marie Presley, wszystkie oczy były zwrócone na Katy :).

Katy Perry została Artystką Roku!

 Goodbye.:]

14 komentarzy:

  1. boską ma tą sukienkę, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te kolczyki! ja już ' wyrosłam ' z czytania BRAVO,ale zawsze się podniecałam tą gazetą! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nutki :) Zapraszam do mnie : http://zwariowanaaaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pisoenka NPWM jest świetna. Sukina Katte boska <3
    Zapraszam do mnie - nowa notka ;)
    http://www.brulionwkratke.blogspot.com/2012/05/tolerancja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Katy wyglądała świetnie!


    Zapraszam bialedrzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobają mi się te włosy Katy;) ale na nagrodę zasłużyła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię stylu Katy... ale na nagrodę faktycznie zasługuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog dear!
    Keep posting :)

    Enjoy your weekend XO

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, obserwuje i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń