wtorek, 8 maja 2012

Dolce & Gabbana | Spring Summer 2012 Full Fashion Show | Exclusive

Hej.:) Okropny dzień..... Zaraz pouczę się na jutro..:D


Dolce & Gabbana | Spring Summer 2012 Full Fashion Show | Exclusive 

 


Obecnie czytam:








 Meg Cabot - "Pamiętnik księżniczki 5 - Księżniczka na różowo"

 Meg Cabot - "Jeszcze mnie polubicie"




Rihanna będzie "szybka i wściekła"? 

Barbadoska wokalistka otrzymała propozycję udziału w szóstej części cyklu "Szybcy i wściekli". 
Rihanna, która niedawno zadebiutowała jako aktorka w superprodukcji "Battleship: Bitwa o Ziemię", w nowym filmie miałaby zagrać czarny charakter. 
Negocjacje trwają. Zdjęcia do "Szybkich i wściekłych 6" ruszają latem, więc RiRi ma jeszcze trochę czasu do namysłu. 

 Rihanna będzie

Nowa nuta:


Pa.:D

6 komentarzy:

  1. nie na widzę czytać książek ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czytam sporo, tych nie znam ale wszystko przede mną :)
    a ta tapeta z NYC - boska , kocham to miasto, spędziłam tam 2 lata

    wpadnij do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę, że Rihanna tutaj jest na blogu, a właśnie na jej Twitterze przeglądałam ;D

    OdpowiedzUsuń