poniedziałek, 9 lipca 2012

Wesele...

No hej!
W sobotę, jak już wspominałam byłam na weselu z moją rodziną. Było fantastycznie, wspaniała atmosfera, pomimo, burzy.:D Wczoraj byłam na poprawinach.

Fotki z wesela:

PROSZĘ NIE ZWRACAĆ UWAGI NA DATY.:D





Nowy zakup:

Lakier do paznokci - CARLOS - 3, 50 zł

 
Lakier do paznokci - CARLOS - 3, 50 zł 


 Antyperspirant - GARNIER - 12 zł

Zmywacz do paznokci - zwykły sklep - 1, 80zł



 Obecnie czytam gazety:





Dodatek:




Obecnie czytam książki:
 MEG CABOT - Pamiętnik księżniczki 4 i 1/2 - Akcja księżniczka

 Jean Ure - Chłopaki w głowie


Kolorek na paznokciach: 


Lecę.:D

Pa,pa.:)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładną sukienkę miałaś.{Fajny ma kolorek:)} Uwielbiam czytać takie lekkie książki.Muszę wybrać się niedługo do biblioteki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładne włosy! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki lakieru :D

    ps. wróciłam do blogowania zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń