poniedziałek, 9 lipca 2012

ANJA RUBIK I MELISSA TAMMERIJN W SIERPNIU/MAKIJAŻ CHANEL WPROST Z WYBIEGU PARYSKIEGO TYGODNIA MODY/LIMITOWANA EDYCJA ZŁOTYCH OKULARÓW D&G/RIHANNA NA OKŁADCE SIERPNIOWEGO HARPER’S BAZAAR US/KAMPANIA CHANEL JESIEŃ ZIMA 2012/13/POKAZ DAMSKIEJ KOLEKCJI ALEXANDER MCQUEEN JESIEŃ ZIMA 2012/13 – ZIMOWA BAŚŃ OWYM HARPER’S BAZAAR USA

ANJA RUBIK I MELISSA TAMMERIJN W SIERPNIOWYM HARPER’S BAZAAR USA

Przy sesji do sierpniowego numeru Harper’s Bazaar pracowały same wielkie nazwiska. Guru świata mody, Karl Lagerfeld sfotografował dwie top modelki, Anję Rubik i Melissę Tammerijn. Efekt takiej współpracy jest oczywiście niesamowity.
Nieziemskie stylizacje pełne ekstrawaganckich sukien, futer i pięknej biżuterii zostały sfotografowane na tle wspaniałych wnętrz. Wystrój pomieszczeń to bogato zdobione drzwi, kryształowe żyrandole i obrazy. Obie modelki są na zdjęciach niesamowicie dystyngowane, mają nieskazitelnie białą skórę i bardzo jasne włosy. Makijaż, w którym podkreślone mocną czerwienią zostały tylko usta i eleganckie fryzury dodają im jeszcze większej klasy.


Sesja dla Harper's Bazaar USA


 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA

 Sesja dla Harper's Bazaar USA


MAKIJAŻ CHANEL WPROST Z WYBIEGU PARYSKIEGO TYGODNIA MODY

Marka Chanel poza świetnie rozwiniętą częścią odzieżową marki ma w swoim zanadrzu jeszcze tę kosmetyczną. Znane na całym świecie produkty są wagi najbardziej ekskluzywnych, a przy tym są rewelacyjnej jakości. Jest to też obszar marki, któremu poświęca się równie dużo czasu jak modzie, co mogliśmy podziwiać ostatnio przy premierze wideo „Mirror Mirror” stworzonego przez Dyrektora Kreatywnego Makijażu marki Chanel, Petera Philipsa. Natomiast po ostatnim pokazie haute couture na jesień zima 2012/2013 zdradził, jakich produktów Chanel użył do stworzenia pięknego makijażu modelek, który jak wiadomo musi współgrać z całością strojów prezentowanych przez nie na wybiegu.
W pokazie użyte zostały odcienie z najnowszej kampanii Rogue Allure, a makijaż został podzielony na 5 części jak podkład, oczy, policzki, usta i paznokcie. Manicure stworzony został z kombinacji dwóch kolorów lakierów Le Vernis: „Silver”, który w 2007 roku został wypuszczony na rynek w limitowanej edycji i nie jest już dostępny oraz „May” z kolekcji wiosna 2012.Zobaczcie za pomocą których kosmetyków odtworzyć makijaż jak z paryskiego pokazu mody Chanel.


Podkład:
VITALUMIERE AQUA 
POUDRE UNIVERSELLE LIBRE
ECLAT LUMIERE
CORRECTEUR PERFECTION

Oczy:
OMBRE ESSENTIELLE "Furtif" (N°95) - 2012 Fall Collection
STYLO YEUX WATERPROOF "Noir Intense" (N°88) - 2012 Fall Collection
LE CRAYON KHOL "Clair"
MASCARA INIMITABLE WATERPROOF "Noir" (N°10)
RECOURBE CILS DE CHANEL

Policzki:
JOUES CONTRASTE "Rose Initial" (N°72) 2012 Fall Collection

Usta:     
ROUGE ALLURE "Evanescente"  (N°88) – New shade ROUGE ALLURE 2012                 
LE CRAYON LEVRES  "Natural" (N°34) 

Paznokcie:                                                        
LE VERNIS "May" (N°535)
LE VERNIS "Silver" – 2007 Spring Limited Edition  

 makijaż z pokazu Chanel haute couture 2012/2013
makijaż z pokazu Chanel haute couture 2012/2013


makijaż z pokazu Chanel haute couture 2012/2013

makijaż z pokazu Chanel haute couture 2012/2013


makijaż z pokazu Chanel haute couture 2012/2013

makijaż z pokazu Chanel haute couture 2012/2013


LIMITOWANA EDYCJA ZŁOTYCH OKULARÓW D&G


Bez okularów przeciwsłonecznych w letnie dni ani rusz. Nie tylko ułatwiają życie podczas niezwykle słonecznych chwil, ale stanowią niezwykle modowy dodatek każdego stroju. I właśnie to wykorzystali włoscy projektanci Domenico Dolce i Stefano Gabbana, którzy z już modnych modelki okularów stworzyli dodatki, które zaspokoją najbardziej wybredne luksusowe gusta i wymagania. W sprzedaży dostępna jest już, bowiem specjalna limitowana Gold Edition na wiosnę lato 2012. Wśród zaprojektowanych przez D&G okularów wykończonych prawdziwym złotem znalazły się zarówno te dla mężczyzn jak i dla kobiet. Dla pań zaproponowali dwa rodzaje Pure Gold i Gold Sofia, a dla panów klasyczny model aviator. Jednak nie są to zwyczajne okulary, ponieważ pokryte są 18 karatowym złotem oraz posiadają polaryzowane kryształowe szkła, a ich konstrukcja pozwala składać je do 45 stopni! Wszystko w imię praktyczności, bo dzięki temu okulary złożone i schowane w pokrowcu mają rozmiar breloczka.
 okulary D&G Gold Edition


okulary D&G Gold Edition

okulary D&G Gold Edition

RIHANNA NA OKŁADCE SIERPNIOWEGO HARPER’S BAZAAR US

17 lipca do kiosków trafi najnowszy sierpniowy numer amerykańskiego Harper’s Bazaar, na którego okładce znalazła się ulubienica młodzieży, piosenkarka Rihanna. Podziwiana za styl i wciąż chwalona za wybór stylizacji Barbadoska w okładkowej sesji autorstwa Camilli Akrans pozuje w ubraniach od najlepszych projektantów. Na pierwszej stronie magazynu prezentuje się niezwykle naturalnie i subtelnie w białej sukience Calvina Kleina i bransoletce Neil Lane. Kolejne zdjęcia są jednak bardziej z pazurem, co m.in. jest zasługą kreacji od Balmain, Toma Forda, Ralpha Laurena, Alexandra Wanga, Paco Rabanne, Emporio Armani czy Donny Karan. Sesji towarzyszy wywiad z wokalistką, w którym opowiada o sexie, muzyce, życiu, które obserwują tłumy oraz o miłości.


Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US


Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US

Rihanna w sesji okładkowej sierpniowego Harper's Bazaar US


KAMPANIA CHANEL JESIEŃ ZIMA 2012/13

W kampanii wzięły udział wyjątkowe modelki: Alice Dellal (twarz marki), Cora Emmanuel, Kati Nescher, Lindsey Wixson, Saskia de Brauw oraz niezrównana Stella Tennant. Za obiektywem – tradycyjnie już, sam mistrz Karl Lagerfeld.
Lagerfeld zdecydował się utrzymać zdjęcia w formie minimalistycznej, stawiając właśnie na siłę wyrazu samych pozujących kobiet. Efekt jest niezwykły, niepokojący. Modelki patrzące prosto w obiektyw są śmiałe, niemal wyzywające, zaś inne – w swoim świecie. Zadziwia pełna swobody nonszalancja, którą trudno nam skojarzyć z zawsze zapiętą na ostatni guzik marką Chanel – a jednak, jak mawiała Mademoiselle Coco, elegancja to właśnie luz – wypastowane buty i uprasowane sznurówki, ale schodzone podeszwy.
Kampania Chanel jesień zima 2012/13
Kampania Chanel jesień zima 2012/13


Kampania Chanel jesień zima 2012/13


Kampania Chanel jesień zima 2012/13

POKAZ DAMSKIEJ KOLEKCJI ALEXANDER MCQUEEN JESIEŃ ZIMA 2012/13 – ZIMOWA BAŚŃ




Sarah Burton już pierwszą kolekcją dla domu mody Alexandra McQueen zasłużyła na miano godnej następczyni tragicznie zmarłego niepokornego projektanta. Jednak jej talent zaskoczył wszystkich – nie dość, że doprowadziła do realizacji projektu McQ (tańszej linii brytyjskiej marki), to na dodatek jesienno-zimową kolekcję pokazała pełnię swych możliwości, które z całą szczerością można nazwać wizjonerskimi.

Choć dewizą Burton od samego początku przejęcia stanowiska dyrektor kreatywnej marki Alexander McQueen jest : piękna przyszłość, optymizm, pozytywne myślenie, to jej prace niosą wciąż ów przedziwny niepokój, który emanował z projektów samego McQueena. Tej zimy projektantka zabiera nas w mroczną, mroźną baśń – dominuje w niej biel, karminowa czerwień i krucza czerń – a więc kolory Królewny Śnieżki. Topos literackiej bohaterki wszechczasów jest zresztą w modzie – w samym roku 2012 zrealizowano dwie superprodukcje będące wariacją na jego temat. Ta kolekcja jest odpowiedzią na próbę przedefiniowania słynnej baśni.

Sarah Burton z naciskiem podkreśla, że dla niej przyszłość maluje się w jasnych barwach – stąd tyle bieli w jej projektach. Chłód, ale zarazem nadzieja, tkwiąca w zapierającym dech pięknie to lek na całe zło niespokojnych czasów. Tak jak kiedyś w świat baśni, dziś uciekamy w modę, by odnaleźć harmonię – stąd też wizjonerskie projekty ciężkich sukien z lekkich niczym mgiełka piór. Kunsztowne koronki i aplikacje zestawiono z futrami, a drapowane tkaniny sprawiają wrażenie, jakby nie mogły istnieć w naszej rzeczywistości.

Tak, w bajce Sary Burton i Alexandra McQueena, chcielibyśmy się zagubić – niczym w Krainie Czarów.

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13


Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13


Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13

Pokaz kolekcji Alexander McQueen jesień zima 2012/13































2 komentarze: