wtorek, 17 kwietnia 2012

Project - chemia

Elo.:] Cudowny dzień, piękna pogoda, aż chcę się żyć. Dzisiaj na 2 i 3 lekcyjnej wystawiałyśmy projekt z chemii z dziewczynami pt: Ciekawe doświadczenia.:D Naszą widownią była cała nasza klasa, pani dyrektor, pani wicedyrektor, pani wychowawczyni, oraz sorka od chemii, doświadczeń było bardzo dużo, zaprezentowałyśmy same, najciekawsze. Dostałyśmy wszystkie osiem, szóstki za project. Pani od chemii Nas pochwaliła. Projekt zaprezentujemy jeszcze raz w przyszłą sobotę, 21.04.2012r.:)

Jedno z doświadczeń:
CZARNY POTWÓR









Dzisiaj dostałam od koleżanki prezent urodziny, jest fantastyczny.:D













Bay.:)

5 komentarzy:

  1. zapraszam do mnie :)

    http://sweetstrawberries-express.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluję ocen:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację ;*
    Dodałam się u Cb do obserwatorów jak możesz to dodaj się też u mnie zależy mi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomen zmierzchu, prezent super:)

    OdpowiedzUsuń