środa, 22 sierpnia 2012

WAKACJE!

Elo, elo!:)
O jaaaaaaaaa....., ale dawno mnie tu nie było.:(  Wszystko dlatego, że nie miałam czasu tu zaglądać, ale od dziś będę starała się pisać regularnie.:D Wszystko naprawimy:D Zacznę od tego, że nie dawno wróciłam z nad Morza Bałtyckiego.Byłam w Miejscowości Lubiatowo, niedaleko Karwi, Dębek itp. Dużo moich znajomych było w miejscowości Jarosławiec z kolonii, ja zaś wybrałam się z rodziną.:] Mam mnóstwo zdjęć, są też pamiątki, pocztówki, ale wszystko pokażę i opiszę Wam w następnej notce.:)

W ciągu wakacji przeczytałam już:

Slssl Flegel - "Byle się nie zakochać"


 Meg Cabot - "Idol nastolatek"

 L.J. Smith - "Świat nocy" cz.3
Ann Brashares - "Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - trzecie lato"

 Meg Cabot - "Pamiętnik Księżniczki 4 1/2" - Akcja Księżniczka

 L.J Smith - "Pamiętniki Wampirów" - księga 1

 Jean Ure - "Podwójna gra"

 Liliana Fabisińska - "BezSennik, czyli o czym dziewczyny rozmawiają nocą - Gwiazdka z nieba"

Na podstawie filmu -"Crossroads - dogonić marzenia"


Obecnie czytam gazety:



Dodatek:

 


Dodatek:



 Dodateki:





 Dodatek:


W BRAVO Girl był plakat z mojego ukochanego " Step up" , czwartej części Revolution!:*, oraz z Pamiętniki Wampirów.:)






Dodatek:



 Dodatki:





Kolorki na paznokciach:








Ostatni zakup:




Dresy - Cropp - 50 zł


Bandamka - 7 zł

Pa.:)

3 komentarze:

  1. kiedyś też czytałam takie gazetki i książki ale wyrosłam z nich :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, będę tu wpadac. ! ewelinamrau.blogspot.com - zapraszam na bloga. ;> Może obserwacja za obserwacje. ?

    OdpowiedzUsuń